al contingut a la navegació Informació de contacte

Èxit de participació en la festa de l'escuma que obre les activitats d'estiu del Pla Educatiu d'Entorn de Bellpuig

Famílies, infants i joves gaudint de l'escuma
Famílies, infants i joves gaudint de l'escuma

DILLUNS 13 JULIOL 2026

El passat dimecres 1 de juliol, Bellpuig va inaugurar oficialment la seva esperada programació d'activitats d'estiu, impulsada un any més en el marc del Pla Educatiu d'Entorn (PEE). Per celebrar la benvinguda a les vacances estivals de la millor manera possible, el municipi va organitzar una gran festa de l'escuma que va omplir de música, color i molta frescor la tarda dels més joves de la localitat.

L'esdeveniment, que tenia un marcat caràcter lúdic, participatiu i comunitari, va aconseguir aplegar una gran quantitat d'infants, joves i famílies de Bellpuig al pati del castell. Aquest espai emblemàtic i històric del municipi es va transformar per unes hores en el centre neuràlgic de la diversió, on els nens i nenes van poder gaudir d'una jornada de convivència, jocs col·lectius i gresca, ideal per combatre de forma lúdica les altes temperatures pròpies de l'època.

Amb aquesta remullada popular es dona el tret de sortida oficial a un ampli i variat ventall de propostes educatives, culturals i de lleure que es duran a terme de manera intensiva durant les pròximes setmanes.

L'objectiu principal del Pla Educatiu d'Entorn amb la posada en marxa d'aquestes iniciatives és oferir alternatives de qualitat per al temps lliure dels infants fora de l'horari escolar. D'aquesta manera, es busca:

  • Promoure la igualtat d'oportunitats garantint l'accés a activitats enriquidores.
  • Enfortir la cohesió social i el teixit comunitari del poble.
  • Dinamitzar l'entorn infantil i juvenil a través de l'aprenentatge compartit i la diversió segura durant els mesos de vacances.

La valoració d'aquesta primera jornada ha estat altament positiva per part de l'organització, que celebra la gran resposta de la ciutadania i el bon ambient viscut, consolidant el pati del castell com un punt de trobada ideal per a la vida social de Bellpuig.