al contingut a la navegació Informació de contacte

Sessió de networking per a joves emprenedors

DIVENDRES 18 OCTUBRE 2024

El Departament de Promoció Econòmica del Consell Comarcal de l'Urgell, en col·laboració amb l'Oficina Jove de l'Urgell i dins el marc del projecte Odisseu, organitza una jornada de networking per a joves emprenedors del territori. Aquesta sessió busca posar en valor l’emprenedoria local i inspirar els joves a seguir formant-se i desenvolupar el seu negoci a la comarca.

L’esdeveniment tindrà lloc el divendres 25 d’octubre a les 17h a l'Espai de Cotreball Llotja de Bellpuig.

Durant la trobada, es presentaran 14 joves emprenedors que compartiran les seves experiències. A més, es realitzarà una sessió dinàmica a càrrec de Jaume Ramon i Jessica Koper, que permetrà una interacció directa entre els joves participants, estudiants i emprenedors.

Una oportunitat única per establir contactes i aprendre dels casos d’èxit locals. Les inscripcions es poden fer a través del codi QR del cartell de l'esdeveniment.

No et perdis aquesta jornada que pot ser clau per al futur del teu projecte!