Èxit organitzatiu i de participació al Campionat de Falconeria de Bellpuig
El Campionat va tenir lloc durant el matí del dissabte i diumenge ja que el millor moment per a que volin les aus per a primera hora.
DIMARTS 02 NOVEMBRE 2021
El passat cap de setmana 23 i 24 d'octubre, va tenir lloc a Bellpuig el Campionat de Falconeria, un campionat que s'organitzava per primer cop a la població i que va resultar un èxit tan a nivell d'organització com de participació.
Més de 400 persones van assistir a les jornades que van tenir lloc al secà de la vila i els participants vam aportar aus de múltiples espècies de falcons, astors i àligues Harris.
El vol espectacular de les aus va captivar tots aquelles persones que s'hi van desplaçar encuriosides per aquest espectacle.
Els guanyadors per categories van ser:
Altanería: 1r premi per Javier López amb "Odin" i amb 52'73 punts. 2n premi per Jonathan Alonso amb "Venom" i amb 49'05 punts. 3r premi també per Jonathan Alonso amb "Verona" i amb 48'04 punts i 4t premi per Sonia Garrido amb "Boba" i amb 43'76 punts
Petites aus: 1r premi per Cristian Cano amb "Mewtwo" i 37"5 punts. 2n premi per Jordi Gil amb "Hanna" i 33'5 punts. 4t premi per Nazario Chávez amb "Negra" i 23 punts i 4t premi per Nano Alvarez amb "Juanita" i amb 20 punts.
Harris: 1r premi per Meritxell Borau amb "Pollito" i amb 33'5 punts. 2n premi per Anna Berto amb "Katara" i 22 punts. 3r premi per Jordi Gil amb "Romeo" i 18 punts i 4t premi per Alfonso López amb "Paco" i 17'5 punts.
Azores: 1r premi per Javier Fernández amb "Balín" i 40'5 punts. 2n premi per Alfonso López amb "Troya" i 38 punts. 3r premi per Sergio Rodríguez amb "Evil" i 31'5 punts i 4t premi per Daniel Illa amb "Gamo" i 29'5 punts.
El campionat estava organitzat per l'Ajuntament de Bellpuig, la Federació catalana de caça i l'Associació de caçadors de Bellpuig, a qui cal felicitar especialment per la feina realitzada per tal de que tot l'esdeveniment fos un èxit.
Salva Núñez artesa i falconer, va ser "l'espiker" de la jornada.