Comunicat Ajuntament sobre prioritat d'atenció telefònica i digital en el servei d'atenció al públic
DIVENDRES 13 MARÇ 2020
COMUNICAT:
L’Ajuntament de Bellpuig prioritzarà l’atenció telefònica i digital en els serveis d’atenció al públic
Atenent les mesures dictades pel Govern del Generalitat de Catalunya, en la Instrucció 2/2020 d’11 de març, de protecció i organitzatives d’aplicació al personal de servei de l’Administració amb motiu del coronavirus SARS-CoV-2 i més en especial fent referència al punt 3.4 d’Atenció al Públic, l’Ajuntament de Bellpuig prioritzarà l’atenció telefònica i digital en els serveis d’atenció al públic.
És per aquest motiu que les persones que desitgin realitzar consultes a qualsevol servei de l’Ajuntament ho haurà de fer
Mitjançant el telèfon
973320408
En horari de les 9 a les 14 hores
També poden fer ús dels serveis telemàtics de l’Ajuntament. Pel que fa a l’atenció presencial, s’atendran només les que es considerin de caràcter urgent, prèvia trucada telefònica i s’aplicaran les mesures preventives establertes per les autoritats sanitàries.
Pel que fa als Serveis Socials del Consell Comarcal de l’Urgell es prioritzarà l’atenció telefònica i telemàtica des del Consell Comarcal de l’Urgell directament i només es farà atenció presencial en casos d’urgència o que es considerin necessaris prèvia trucada telefònica al Consell Comarcal
973500707